Extra träningsdag: Torsdagar 20.00 – 21.30

Eftersom vi är riktigt riktigt många på träningarna nu för tiden (alltså aldrig under 3st) så sätter vi in ytterligare en träningstid varje vecka framöver. Det blir innebandy i Biskopsgården mellan 20.00-21.30.


Utöver tisdagsträningen 19.30-21.00 så ökar vi nu på tempot inför säsongstarten med ytterligare en träning. Torsdagar 20.00-21.30 i Biskopsgårdens inline-hall kör vi lite innebandy för att få till lite kamp och hockeykänsla. Bra jobb av Davva som fixade tiden, nu hoppas och räknar vi med att bli minst 10 pers varje gång.

För er som tänker att man kan skippa första torsdagen och skylla på att man inte hittade kan nu tänka om för här kommer adress och karta:

Bishop Garden
Ruskvädersgatan 20
Biskopsgården
Karta: http://hitta.se/LargeMap.aspx?var=Ruskv%e4dersgatan+20

9 svar

09-07-09 | 17:34

Är det med start idag?

09-07-09 | 22:32

Låter ju kanon! Får bara se till å damma av sin gammla bandyklubba då också. 😀

Och ordna upp lite bättre träningsnärvaro. Har varit mycket den senaste tiden. :(

Mvh
Jonathan

09-07-09 | 23:20

Sorry där, borde skrivit med att det började nästa torsdag. Hoppas ingen åkte dit :)

09-07-11 | 11:56

Jag var där. Bara jag, en nyinköpt left-jolly, en påse olikfärgade innebandybollar och en oerhört svårhanterad tomhetskänsla. Blir det en gås eller en struts?

09-07-11 | 13:02

Vi kör väl med en plastfylld bandyboll va?
Studsar förbannat mycket å konstigt annars. 😀

Mvh
Jonathan

09-07-11 | 14:56

Hmm, undra om torsdagsträningarna skall ingå i gåsligan? Vad säger gåschefen?

09-07-11 | 17:04

Gåskomittén sitter just nu i hårda förhandlingar ang om torsdagsträningen skall ingå i gåsligan. Förhandlingarna väntas vara klara senast tisdag 19.30

Mvh Gåskomittén genom Gräset

09-07-13 | 15:35

Äntligen, jag kommer

09-08-12 | 22:11

Ledsen gubbs! Kom just på att jag bokat kvällsdyk imorgon. Vilket innebär att jag kommer att missa innebandyn. Jag får njuta av minnena av FÖRNEDRINGEN i tisdag då Ponta, Pecka å jag total dominerade på planen.
Syns nästa tisdag!

😉

Lämna ett svar