Extraträning: Fredag 8:e januari 21.15 på S-rinken

Det var många olika bud kring när och var extraträningen på fredag var så jag tänkte skriva det tydligt på första sidan. 21.15-22.45 på Slottskogsrinken nu på fredag.


Och OM vi behöver denna träningen. Det såg riktigt illa ut på den i måndags. Inte nog med att vi var alldeles för få (många som inte hörde av sig / hörde av sig toksent = bedrövligt). Dom flesta såg trötta och sega ut så vi behöver verkligen köra ur oss ett pass till innan drabbningen mot Varberg. Den som hade mest fart på skridskorna var vårat (möjliga) nyförvärv som jag inte riktigt minns namnet på. Erik tyckte han skulle heta Per, eftersom vi inte har någon Per i laget, så numera får det bli så, välkommen Per!

Annars var allt som vanligt. Kalmar kom när det var 3 minuter kvar till träningsstart, Erik knäckte, enligt hans tycke, årets marknadsföringskampanj då han målande beskrev en person som läckte ålar ur samtliga kroppsöppningar. Detta skulle då associeras med ”Läcker ål” som då blir Läkerol. Ja, jag nöjer mig nog där…

Avslutar med straffen som vi ska träna på nu på fredag.

14 svar

10-01-06 | 22:43

sicket mysigt inlägg!

10-01-06 | 23:07

Vilket gudomligt inlägg!!! Njuter när man sitter o tar ett par öl o kanske en vinare o lyssnar på niklas strömstedt!
Vi behöver verkligen komma med mer folk till matcher o träningar!!
ses på fredag PHYCOS

10-01-06 | 23:29

underbart att du inte ens kan stava till psychos:)

10-01-07 | 0:19

Erik, har du skrivit något som inte varit gudomligt enligt Kalmar?

10-01-07 | 4:01

Missar tyvärr träningen på fredag, flyger väl antagligen över kattegar eller nåt då. syns på måndag. ha det

10-01-07 | 20:05

Din kommentar

Vet den lille killen med bobbycar var s-rinkrn ligger?

10-01-07 | 23:08

Tänkte på en grejj, fan, på söndag möter vi Varberg.. undrar vilket mood tränaren e på denna gången…

Hon bruden som körde Axeln till sjukan, finns la kanse chans att hon dyker upp, ska man inte säga Tack eller något? Nämen, ni fattar.. schysst som fan o ställa upp mena jag. Ett tack för hjälpen vore änna på plats.

10-01-08 | 1:02

Just ja!

Gräset: Det är INTE Wallenstamhallen och INTE borgen utan den där hallen som ligger bredvid borgen. Skriv ut och ta med i bilen: http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=2g%2bzqPTIOaybZOokbCZeVw%253d%253d&vad=slottsskogsrinken

10-01-08 | 4:34

Men eliasson, Match på söndag o inga undanflykter nu!!!

10-01-08 | 12:50

Slottskogsrinken= Frölunda borg?. Vart är jag, vart ligger slottskogsrinken?

10-01-08 | 12:58

Nejje, Slottskogsrinken är den lilla hallen som ligger precis bredvid Frölundaborg. Där Järnbrott spelar sina hemmamatcher. Jag länkade ju till karta t om!!! :)

10-01-08 | 14:06

Kartan va åt fel håll, pontan hur tar jag mig från gråberget???
Via leden?? nä detta går inte , få skicka till bengan, där vet man ju att de blir garanterat fel svar!! Han hittar till tichen men inte rambergsrinken sen! Fantastiskt bara!! O pontan , Phycos Hc de nya namnet, hört att de ryktas!!
o som du undrar hela tiden, kommer det snart förslag på resa!!
Ses ikväll taggade!!!

10-01-08 | 18:11

Någon som ska till byssan innan? Behöver komma åt grejerna.

10-01-09 | 16:32

kalmar jag e som en scout alltid redo.

Lämna ett svar