Ingen träning ikväll 1/3 heller

Tyvärr blir det ingen träning ikväll heller. Rambergsrinken är den enda rinken som inte öppnat ännu och detta beroende på att det uppstått någon slags skada sedan snökaoset. Nästa måndag borde allt vara igång igen!


Jag citerar Johan från förbundet:

”Hej Pontus,
Så vitt jag vet är Rambergsrinken fortfarande stängd, talade med IOFF för en liten stund sedan och han(Robert) hande ingen ny info att komma med. Tydligen är det en skada på anläggningen vilket gjort att dem inte öppnat den hallen också.
Detta är det jag vet, kontakta IOFF för mer och första hands information. ”

Så ladda till nästa måndag istället!

11 svar

10-03-01 | 16:09

FAN!!! Man blir ju galen….

10-03-01 | 18:17

Helvete.. Jag som hade köpt nya handskar å ny klubba.. Jävligt otur att alla byggnader i Göteborg har tak av wellpapp..

10-03-01 | 19:24

Jävla skit! Taggad efter all OS-matcher ju. Vill spel!

10-03-01 | 21:20

Risken finns att jag kommer begå ett vansinnesdåd pga detta. Och illa nog blev det jobb igen- illa blev det då jag insåg att det inte är os inatt. Vad ska jag då se? Ska jag skriva här? Men vad? Och slutligen, vi kan se över om det finns tid någonannanstans i veckan?

10-03-02 | 18:22

nattpasset 21.15-22.45 i slottskogsrinken på fredag som vi utnyttjat några ggr finns ledig även denna vecka. kanske kan vara något?

10-03-02 | 18:59

jag är med på fredag om de blir nattpasset. Är sjukt sugen att spela nu och behöver ett pass eller tre till i kroppen före cupen.

10-03-02 | 20:30

Fredag kan inte jag. Då är jag i Norrköping… :F

10-03-02 | 22:43

Jag kommer om det blir nåt

10-03-03 | 0:44

Nr 1. Fredag låter fint, jag är på!

Nr 2. Då träningar uteblir och det uppenbarligen råder ett stort sug efter lite flyktiga tankar och allmänt babbel om det rådande playoffet, kan jag inte förstå Bellas skrivkramp. Lägg därtill in lite allmänt snickesnacke om kommande cupen, så tror jag till och med att alla läsare även här borta i Colorado blir nöjda och belåtna.

10-03-03 | 19:55

Jag kommer!

10-03-05 | 20:51

Blire nån cup eller?
Kommer ishallen kunna öppna innan dess?

Lämna ett svar